FML. jag vill också ha sirap!!! :'''(

just nui bor jag hos min kompis viktor i flogsta, det är ganska jobbigt för han dricker cola och äter godis VAAAARJE dag. Detta är för att jag har inte hittat något boende än, men snart så!!!!!!! BYE BYE COCA COLA YOU WILL NOT RUIN MY HOLE LIFE. Jag har diabetes typ 1 och 2 så det är därför jag HATAR COLA!! FUCK YOU MOTHER FUCKER COCA COLA COMPA-FUCKING-NY!!!!! Jag ska dräpa dig så hårt. Jag kom iallafall att tänka på detta när jag läste kissies blogg (www.kissies.se) och där hade hon lagt upp pannkakor med sirap på. SÅ JÄVLA SUKTIGT!!! fml......
här är bilden hon la upp...
källa: http://www.mccormick.com/Recipes/Breakfast-Brunch/Cinnamon-Pancakes
 
BTW: kan någon hjälpa mig med desajn och html och sånt? Jag är lite nybörjare, hehehe x''D
 
yours 4-ever <3 :)
 
 

Kommentera här: